O nás

Výhody pro klienty

Jazyky

Naši lékaři, ale i nelékařský personál, nehovoří pouze česky a anglicky, ale často také další cizí řečí. V některých případech jde o tři, či dokonce čtyři další jazyky. Veškeré služby tak můžeme klientům poskytovat v jejich rodné řeči (buď od lékařů samotných, či ve spolupráci s naším nelékařským personálem) a samozřejmostí jsou i dokumenty v angličtině.

Cizí jazyky, které v UNICARE ovládáme:

  • Angličtina
  • Franzouzština
  • Němčina
  • Španělština
  • Italština
  • Ruština
  • Bulharština
  • Japonština
  • …a další jazyky (za asistence překladatelů)

Rodinné prostředí

Jsme hrdí, že od roku 1994 zastáváme místo první rodinně zaměřené zdravotní kliniky v České republice. Klienti se na nás mohou kdykoliv obrátit s důvěrou, že jejich potřeby naplníme co nejlépe a nejrychleji, jak jen to bude možné.

Individuální přístup

UNICARE lékaři přistupují ke všem klientům s osobním zájmem o jejich zdravotní stav a pohodlí. Samozřejmostí je vysoký standard zdravotní péče a krátké čekací lhůty. Pohlížíme na Vás jako na jednotlivce a svědomitě pečujeme o každého klienta, včetně všech členů jeho rodiny. Každý klient si může vybrat jakým způsobem bude využívat naše služby, počínaje účastí v členských programech a úhradou služeb samoplátcem konče.

Komplexnost péče

Nedílnou součástí péče, kterou naši klienti získávají, je organizace zdravotních služeb. Personál UNICARE se postará o nezbytnou administraci spojenou s péčí o zdraví, včetně plánování návštěv lékaře, zařizování následné péče, informování o výsledcích vyšetření, monitorování zdravotního stavu, průběžné zvaní na pravidelné preventivní prohlídky a komunikace se zdravotní pojišťovnou.

Minimální čekací lhůty

Víme, že váš čas je vzácný, a proto se snažíme snižovat čekací lhůty na minimum. Díky našemu propracovanému objednacímu systému nemusíte dlouho sedět v čekárně a můžete tak šetřit svůj čas.

Přímá úhrada

Díky spolupráci s mezinárodními pojišťovnami umožňujeme ve většině případů našim klientům tzv. přímou fakturaci. Díky tomu naši klienti mohou čerpat služby Unicare bezhotovostně, v rozsahu svého pojišťění. Seznam mezinárodních pojišťoven s nimiž spolupracujeme naleznete zde.

Dlouhé otevírací hodiny

Pacienti si mohou sjednat schůzku během dlouhé otevírací doby od 8 do 20 hodin během pracovních dní a od 9 do 13h v sobotu.

Návštěvní služba lékaře 24/7

V případě, že se nemůžete dostavit do ordinace, je možné využít návštěvní služby lékaře dostupné 24 hodin denně. Vyšetření mimo ordinační hodiny provede praktický lékař a tato služba je zpoplatněna. Návštěva lékaře nenahrazuje službu rychlé lékařské pomoci. Pro objednání návštěvní lékařské služby volejte +420 608 103 050.

Lokalita a dostupnost

Unicare Medical Center se nachází v atraktivní části Prahy 6. Klinika je snadno dostupná z centra metrem nebo tramvají a nachází se cca 2 minuty chůze od stanice metra Bořislavka (metro A). Bezprostřední okolí kliniky tvoří klidná zóna s dostatkem městské zeleně. Přímo naproti klinice naleznete dětské hřiště.